Визуелниот момент на оваа претстава е фантастично дело на Гаља Салодовникова и, би рекол, дека токму тој го детерминира целиот концепт на претставата. Вовлечена во една клаустрофобична кутија со хартиени ѕидови кои се кинат со секое избивање на ликовите надвор од таа „соба“ оваа гарнитура на ликови се обидува да вирее и да се ослободи од она што, конечно го открива нивниот дисхармоничен начин на живот. Кореспонридајќи со времето во кое е пишуван Тартиф, оваа исклучително талентирана сценографка и коситмографка прави една искарикирана верзија на тие костими од кои на крајот остануваат само долните облеки ко се сотојат од сите оние чудни перничиња врз кои стојат тогашните кринолини и машки панталони. Токму затоа погоре го формулирав целото ова приказание како апсурдна комедија дел арте иако костимите наликуваат на класицистичкиот период. Гаља не заборавила да ги остави и маските од комедија дел арте кои индицираат на тој чуден хумор.
Оваа претстава обилува со музички делници. И на почетокот на претставата, а и во најтрауматските нејзини моменти. Интересно е дека музиката кој ја компонира Луј Лебе го има тој шмек на комедија на ситуации, но во нив тој инсистира и на ефекти при скоро сите физички дејствија што, пак, од друга страна не потсетува на слепстикот од времето на Бастер Китон. Секако, музиката ја изведува во живо оркестар кој се наоѓа на сцената.
И покрај тоа што ова видување на „Тартиф“ изобилува со компоненти од друг медиуми, тоа е без остаток многу оригинално, најмногу затоа што фрла сосема друго светло и на моделот Тартиф, а и на самите релации во пиесата. Муравицкиј инсистира на една општост иако претставата во режиска смисла е крајно филигрански направена, наметнувајќи еден став дека духовната беда ја руши материјалната и дека таа куќа која Оргон си ја враќа не е истата и дека сите тие порочни ликови нема што друго да прават во неа освен да умрат. Но, животот продолжува и веселото човече од комедија дел арте со својата маска повторно се појавува и му остава голем простор на најстрашниот непријател на сите нас – заборавот. Порака која гледачот многу тешко ќе си ја донесе дома после оваа претстава без да ја изгуби во својата сопствена егоцентричност.